Преоткрий света преди ада. (:

Join the forum, it's quick and easy

Преоткрий света преди ада. (:
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Вход

Забравих си паролата!

Latest topics
» Мутанти
But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. EmptyВто Юни 14, 2011 4:28 pm by Кандрия Мьорн

» Хора
But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. EmptyНед Юни 12, 2011 7:12 am by Оливия Девънпорт

» Търси се ...
But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. EmptyПет Юни 10, 2011 6:37 pm by Линда Прайс

» Лилавата поляна
But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. EmptyПет Юни 10, 2011 6:36 pm by Линда Прайс

» Другарче за РП. (:
But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. EmptyВто Май 31, 2011 2:22 pm by Ellis

» Каменните води
But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. EmptyВто Май 31, 2011 2:21 pm by Ellis

» Кафене "Ихтенберд"
But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. EmptyВто Май 31, 2011 5:26 am by Линда Прайс

» Ресурси от наши графики
But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. EmptyПон Май 30, 2011 7:02 pm by Персефона Долкинс

» - Yeah the haircut's hot, but this has gotta stop...
But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. EmptyПон Май 30, 2011 12:57 pm by Линда Прайс

Приятели

566566 566 House of Night - един нов свят
But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2526690s But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 1rrbja But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. Banner11 But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2973449E But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 11bmbyv But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 3033468j But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 3377643V But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. Fewsfm

But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx.

+6
Лиан Армстронг
Селена
Персефона Долкинс
Хелън Браун
Хелена Клаус
Джейс Пейн
10 posters

Go down

But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. Empty But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx.

Писане by Джейс Пейн Нед Ное 07, 2010 1:49 pm

---------------------------

Работя с фотошоп от 6-7 месеца, и естествено съм адски зле.
Имал съм и по-добри работи, но ми преинсталихара Уиндоуса и пазя тези:
But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2645383z But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2645384H But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2645385A But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2645386p

But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2645387L But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2645399h But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2645400k But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2645401z But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2645402F But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2645403o

-----------------------------

Поръчки приемам. Имам няколко правила.
1.Когато си поръчвате нещо задължително ми давайте снимки с високо качество!
2.Не ме напрягайте, ако до 2-3 дена не ви е готова поръчката. Щом съм приел да изпълня поръчката, значи ще я изпълня.
3.Запазвам правото си да отказвам поръчки.
Джейс Пейн
Джейс Пейн
Вампир
Вампир

Брой мнения : 154

Върнете се в началото Go down

But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. Empty Re: But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx.

Писане by Хелена Клаус Нед Ное 07, 2010 1:58 pm

Мм, супер са. И аз трябва да пусна моите, ама много ме мързи. Ениуей, пак казвам - супер са.
Хелена Клаус
Хелена Клаус
Вампир
Вампир

Брой мнения : 58

But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. Empty Re: But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx.

Писане by Джейс Пейн Нед Ное 07, 2010 4:50 pm

Намерих малко мои в форуми където съм поствал..
But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2276144V
But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2289887z But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2289888d But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2289889a But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2289890w But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2290251w But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2295109C But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2295112n But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2484181B But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2484182S But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2484183a But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2484184C But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2484185V But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2484200T But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2484201p But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2484202N But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 2484203z

Мнения? Поръчки?
Джейс Пейн
Джейс Пейн
Вампир
Вампир

Писане by Хелън Браун Нед Ное 07, 2010 6:06 pm

Адски добър си .. ;] Признавам те, 7 месеца са твърде малко за да си толкова добър .. Може ли 5 аватара на Брокенсайд и една сигнатура? ?
Хелън Браун
Хелън Браун
Вампир
Вампир

Брой мнения : 42

Писане by Джейс Пейн Нед Ное 07, 2010 6:47 pm

Може ли да ми дадеш определните снимки които искаш по ЛС? (: Защото много рядко уцелвам..
Джейс Пейн
Джейс Пейн
Вампир
Вампир

Писане by Персефона Долкинс Нед Ное 07, 2010 6:49 pm

Прекрасни са ти нещата, Боби.. ^______________________^
Персефона Долкинс
Персефона Долкинс
Администратор; Демон
Администратор; Демон

Брой мнения : 303

Писане by Селена Чет Ное 11, 2010 8:31 am

Супер саа..
Селена
Селена
Звезда
Звезда

Брой мнения : 84
Местожителство : mY w0rLd.. ^^

Писане by Лиан Армстронг Сря Ное 17, 2010 7:31 pm

Страхотни ^^ особено щом са правени от фен на ХП и Адам .. Мн са яки, сериозно !
Лиан Армстронг
Лиан Армстронг
Върколак
Върколак

Брой мнения : 37

Писане by Дмитрий Петерхоф Сря Ное 17, 2010 8:01 pm

Много ми харесват аватарите на Рупърт..Много е сладък пък и са направени страхотно..
Дмитрий Петерхоф
Дмитрий Петерхоф
Мутант
Мутант

Брой мнения : 16

Писане by Лорейн Чет Ное 18, 2010 5:28 pm

Ах,невероятни саа ^^ Бравосс (:
Лорейн
Лорейн
Звезда
Звезда

Брой мнения : 53
Местожителство : In hell (:

Писане by Джейс Пейн Чет Ное 18, 2010 5:31 pm

Не е графика, но това е другото нещо с което се занимавам.. ^____^
Джейс Пейн
Джейс Пейн
Вампир
Вампир

Писане by Скайлър Д'Альор Пон Ное 22, 2010 1:16 pm

Много си добър! Тъй като видях, че имаш авки на един от най-великите сериали..евър. Ще си взема (ако може) едно авче на сладурчето Джеръми.
Скайлър Д'Альор
Скайлър Д'Альор
Зооморф
Зооморф

Брой мнения : 23

Писане by Джейс Пейн Пон Ное 22, 2010 1:26 pm

Взимайй. :)
Джейс Пейн
Джейс Пейн
Вампир
Вампир

Писане by Джейс Пейн Пон Ное 22, 2010 7:19 pm

Джейс Пейн
Джейс Пейн
Вампир
Вампир

Писане by Хелън Браун Чет Дек 09, 2010 8:41 pm

Ааа .. <333 .. Нищо чудно някой ден да ти поискам уроци .. ;p
Хелън Браун
Хелън Браун
Вампир
Вампир

Брой мнения : 42

Писане by Том Каулитз Пон Фев 07, 2011 7:35 pm

Много ми харесват! But if I had you, that would be the only thing I'd ever need Xx. 546429 Добър си!
Том Каулитз
Том Каулитз
Богове
Богове

Брой мнения : 8

Писане by Sponsored content

Sponsored content

Върнете се в началото

Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите